(Junior) consultant vastgoed

's-HertogenboschAmsterdamWOfulltime0-5 jaar ervaringpubliek vastgoeddata

Dit ga je doen

Je gaat onze opdrachtgevers helpen met het nemen van goed onderbouwde beslissingen. Jouw rekenmodellen en argumenten helpen bij investeringsbeslissingen en portefeuille afwegingen. In de projecten waar jij bij betrokken bent gaat het altijd om de verbinding tussen strategie, vastgoed en financiën.

Je komt in aanraking met allerlei soorten opdrachtgevers en allerlei type vraagstukken in een steeds veranderende context. Die afwisseling en uitdaging maakt dat je snel leert. Daarnaast kun je er van op aan dat onze ervaren adviseurs je helpen in jouw ontwikkeling.

Je werkt meestal aan drie of vier projecten tegelijkertijd. Je kunt denken aan de portefeuillestrategie voor een woningcorporatie, het huisvestingsplan voor een universiteit, de haalbaarheid van een gebiedsontwikkeling of de opzet van een vastgoedorganisatie bij een gemeente. Sommige projecten zijn kort en intensief, andere projecten vereisen een langere aanloop. Het mooie van consultancy is dat je alleen wordt ingehuurd voor de spannende projecten. De projecten die er toe doen.

Je leert het meeste door ‘gewoon doen’. Vanaf dag 1 ga je dan ook mee op pad. We zijn op zoek naar een consultant met affiniteit met financiën en vastgoed. Je bent een goede analist en je weet na een verdiepingsslag ook weer boven water te komen.

Echt iets voor jou, want jij...

  • bent vastberaden en hebt doorzettingsvermogen (‘grit’ noemen we dat, google maar eens)
  • bent nieuwsgierig en wilt altijd alles zeker weten.
  • hebt lef om onconventionele oplossingen voor te stellen
  • bent oprecht en verwacht dat ook van anderen
  • bent sociaal en houdt rekening met je teamgenoten
  • krijgt energie van wat je doet
  • hebt een relevante WO-opleiding afgerond, bijvoorbeeld in de richting van bouwkunde, vastgoed of economie

Dit bieden we

  • een goed salaris afhankelijk van kennis en ervaring
  • laptop, telefoon en auto (elektrisch uiteraard)
  • een baan met een grote mate van autonomie en ruimte om je eigen focus te kiezen
  • alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • werk dat er toe doet, we spelen een ‘disruptive’ rol binnen het publiek vastgoed

Hier ga je werken

Republiq is een Great Place to Work ® (al 4 jaar op rij). Jouw toekomstige teamgenoten beoordeelden Republiq op de thema’s geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap met een 9,9!

Samen bouwen we aan het tofste vastgoed adviesbureau van Nederland. We willen met innovatieve oplossingen de vastgoedsector professionaliseren. We creëren de randvoorwaarden waarbinnen iedereen kan excelleren. Nu is het aan jou om voor jezelf een fantastische baan te creëren.

We geloven dat als iedereen doet waar hij/zij goed in is, dat we samen de mooiste resultaten bereiken. Dat begint met hard werken en daar ook vooral heel veel plezier in hebben. Lees onze Republethiqs om meer te weten komen over onze manier van werken.

Don’t take our word for it

Republiq werd in 2018, 2019, 2020 en 2021 door Great Place to Work ® uitgeroepen tot Best Workplace. Dat kan geen toeval zijn!

Zo ziet de procedure eruit

  1. Binnen 5 dagen een reactie: we beoordelen je CV en motivatie en binnen vijf dagen ontvang je van ons een reactie.
  2. Het 1e gesprek: als we denken dat Republiq bij jou past, nodigen we je uit voor een eerste gesprek. Dit gesprek is meestal met een van onze meer ervaren medewerkers.
  3. Capaciteitentest: als we na het eerste gesprek allebei verder willen dan nodigen we je uit om een capaciteitentest te maken.
  4. Het 2e gesprek: als de resultaten van capaciteitentest naar tevredenheid zijn plannen we een tweede gesprek. Dit is met een of twee andere medewerkers dan het eerste gesprek.
  5. Arbeidsovereenkomst: als we na de gesprekken allebei positief zijn doen we je een aanbieding om bij ons te komen werken.